STRENGTH

Strength er styrketreningstimer som har fokus på å forbedre/opprettholde muskelstyrken eller øke muskelstyrken.

Athletic strength
Athletic strength er funksjonell styrketrening i gruppe. Vi jobber med kroppen som en helhet. Helkroppsøvelser som utfall, knebøy, press, dips, og øvelser som virkelig fungerer. Back to basic men satt sammen i et system som er gjennomtenkt. Denne timen passer for deg som har lyst til å trene ren styrke, og lære øvelser med f.eks stang. Du trenger ikke å ha forkunnskap for å delta.

img_6766

STERK med stang
STERK med stang er en styrketime hvor vi benytter vektstang og manualer. I denne timen får vi en grundig trening for kroppens store muskelgrupper, og mindre muskulatur. Øvelser som du møter i denne timen er blant annet knebøy, markløft, utfall, brystpress, roing. Det anbefales å varme noe opp i forkant av timen. Timen kjøres til takt i musikken, og er tilpasset til alle.

Styrke

STERK i sirkel
STERK i sirkel er en styrketreningstime som foregår i sirkel/stasjonstrening. Her får man  utfordret styrke – og kjernemuskulatur med utstyr som TRX, medisinball, manualer, stang og egen kroppsvekt. Arbeidsperiodene varierer mellom 30 sekunder til 1 min. Varighet på timene er 30 min. Timen er tilpasset til alle.

HIIT-Challange-04

STERK med TRX
STERK med TRX er en funksjonell treningsform hvor vi får utfordret styrke, fleksibilitet, og balanse. TRX er slynger som er festet i taket, og du bruker sin egen kroppsvekt i slyngene for å skape motstand i forskjellige øvelser. Timen er tilpasset til alle.

IMG_0662

STERK med Bosu
Bosu styrke tar for seg ulike styrkeøvelser for hele kroppen ved hjelp av Bosu (halv ball), frivekter og egen kroppsvekt. I denne timen får du god trening for styrke, støttemuskulatur og balanse. Timen er tilpasset til alle.

Bosu 02

Instruktør

  • Kjersti Mortensen

  • Siri Ida Ovanger

  • Thomas Janeiro